ח"כ לשעבר קטי שיטרית: "עושים לנו שטיפת מוח"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ לשעבר קטי שיטרית: "עושים לנו שטיפת מוח"

    ח"כ לשעבר קטי שיטרית שתושבע שוב לכנסת במסגרת החוק הנורבגי בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אהרן ברק עם האקטביזם השיפוטי שלו החליט שהוא מנהל את המדינה, עושים לנו שטיפת מוח והנדסת תודעה על הרפורמה" | האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת לשעבר קטי שיטרית, שתחזור השבוע לכנסת במסגרת החוק הנורבגי, בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אמסלם לא אמר שום דבר לא נכון בנאומו, היו בחירות ונבחר מחנה מסויים, זה לא מוצא חן בעיני המחנה השני, הוא רוצה לחזור לשלטון בצורה נוראית".

    "זה לא סתם אנשים, זה שרי ביטחון לשעבר, מפקדים, ובכירים, אולי היה טעות שהם מונו בכלל, הם מטרללים את כל המדינה, באמירות של אלימות" הוסיפה שיטרית.

    "אהרן ברק עם האקטביזם השיפוטי שלו החליט שהוא מנהל את המדינה. רבים מהחכי"ם באופוזיציה כתבו במצע שלהם שינויים במערכת המשפט, המצע של בנט ושקד זה בדיוק הרפורמה, סער ומתן כהנא תמכו בצעדים האלו" אמרה שיטרית.

    בנוגע לרפורמה אמרה: "עושים לנו שטיפת מוח והנדסת תודעה, מערכת המשפט מחזיקה כיום ברוב בוועדה לבחירת שופטים, הפוליטיקאים במיעוט, אנחנו באים ואומרים שאנחנו נציגי העם שנבחרנו, השופטים לא נבחרו הם מונו, מי קבע שהם יחליטו ולא נבחרי הציבור? הם ממנים שם את הקרובים והחברים שלהם".

    "נתניהו ביקש לעשות קצת סדר בעניין הרפורמה והיועמשית אמרה לו שהוא לא יכול, כל מה שאומרים לה היא תעשה הפוך עכשיו, אין לנו ייצוג בבית המשפט, יש בו רק צבע אחד, הזיזו להם קצת את הגבינה והם זועמים, איך אמר על זה בגין? תתקדמו".

    האזינו לריאיון:

     



    0 תגובות